Урахування вікових та індивідуальних особливостей учнів 3-4 класів у
процесі розвитку зв’язного мовлення
Зміст
РОЗДІЛ І. НАУКОВО–ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВРАХУВАННЯ
ВІКОВИХ ТА ІНДИВІДУАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ РОЗВИТКУ ЇХ
ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ
1.1. Психолого-педагогічні передумови
врахування особливостей учнів молодшого шкільного віку на уроках читання.
1.2. Поняття зв’язного мовлення та
проблема його розвитку у методиці.
1.3. Проблема врахування вікових та
індивідуальних особливостей молодших школярів у методиці та шкільній практиці.
Висновки
до І розділу.
РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З
РОЗВИТКУ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ В УЧНІВ 3-4 КЛАСІВ
2.1. Теоретичне обґрунтування методичної
системи та дослідно-експериментальне навчання.
2.2. Хід навчання за пропонованою
методикою.
2.3. Аналіз результатів упровадження
пропонованої методики
Висновки
до ІІ розділу.
ВИСНОВКИ
СПИСОК
ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
|