Тема «Формування товарної
стратегії в умовах кризи» (на прикладі ТОВ «Рекламно-виробничого агентства «Імідж») ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ТОВАРНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА 1.3. Зарубіжний досвід формування
товарної стратегії підприємства………34 1.4. Нормативно – правове регулювання
управління товарною політикою підприємства……………39 РОЗДІЛ
2. ТОВАРНА ПОЛІТИКА ТОВ РВА «ІМІДЖ»…………………48 РОЗДІЛ 3. ФОРМУВАННЯ ТОВАРНОЇ СТРАТЕГІЇ ТОВ РВА
«ІМІДЖ»…77 3.1. Організація управління асортиментом продукції
на підприємстві……77 3.2. Заходи удосконалення товарної стратегії ТОВ «Рекламно-виробничого
агентство «Імідж»…………………80 3.3.
Розрахунок економічного
ефекту від запропонованих заходів з використанням комп’ютерних
технологій………………………90 ВИСНОВКИ
І ПРОПОЗИЦІЇ…………………………99 СПИСОК
ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………102 ДОДАТКИ
|