Бажаєш замовити диплом, курсову, звіт з виробничої практики чи просто реферат           тоді не зволікай!
Готові роботи
Дипломи [13]
В цій категорії Ви можете проглянути існуючі дипломні роботи та замовити їх
Курсові [20]
В цій категорії Ви можете проглянути існуючі курсові роботи та замовити їх
Статті [4]
В цій категорії Ви можете проглянути статтю та замовити статтю
Звіти [2]
В цій категорії Ви можете проглянути звіт та замовити звіт До кожної роботи додається звітність на підприємстві
Годинник




Наше опитування
Який вид роботи Ви замовили у нас
Всьго відповідей: 380
Головна » Статті » Дипломи

Урахування вікових та індивідуальних особливостей учнів 3-4 класів у процесі розвитку зв’язного мовлення

Урахування вікових та індивідуальних особливостей учнів 3-4 класів у процесі розвитку зв’язного мовлення

Зміст

 

РОЗДІЛ І. НАУКОВО–ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВРАХУВАННЯ ВІКОВИХ ТА ІНДИВІДУАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ РОЗВИТКУ ЇХ ЗВЯЗНОГО МОВЛЕННЯ

1.1. Психолого-педагогічні передумови врахування особливостей учнів молодшого шкільного віку на уроках читання.

1.2. Поняття зв’язного мовлення та проблема його розвитку у методиці.

1.3. Проблема врахування вікових та індивідуальних особливостей молодших школярів у методиці та шкільній практиці.

Висновки до І розділу.

РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З РОЗВИТКУ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ В УЧНІВ 3-4 КЛАСІВ

2.1. Теоретичне обґрунтування методичної системи та дослідно-експериментальне навчання.

2.2. Хід навчання за пропонованою методикою.

2.3. Аналіз результатів упровадження пропонованої методики

Висновки до ІІ розділу.

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ


Категорія: Дипломи | Додав: ADMIN (2011-05-12)
Переглядів: 804 | Рейтинг: 5.0/2